Eğitim Detayı

Eğitim Adı: MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Eğitimci: Faysal ALMEMAN
Yeri: İHKİB - Dış Ticaret Kompleksi - Yenibosna
Başlama-Bitiş Tarihi: 2020-01-09T00:00:00+03:00 10.00 - 2020-01-09T00:00:00+03:00 17.00
Eğitim Kodu: 1044
Eğitim Ücreti: 200 TL
Eğitim İçerik:



İÇERİK:
Hizmet sektöründe müşteriler ile iletişim müşteri  memnuniyeti açısından çok
önemlidir. Bu eğitim çalışanların iletişim becerilerini geliştirmelerine ve
müşterileri ile daha yapıcı iletişim ve ilişki kurmalarına yardımcı olacaktır.
Katılımcılar rol çalışması ile kendilerini izleyebilecek ve geliştirilmesi gereken
yönlerini kendileri tespit edeceklerdir.
Eğitim sonunda katılımcılar;
✓Müşteri ilişkilerinin geliştirmesinin önemini öğrenecekler
✓Müşteri ilişkilerinde iletişimin önemini anlamış olacaklar
✓Müşteri bakış açısıyla olaylara bakmayı öğrenecekler
✓Kurum ve müşteri arasında dengeleri sağlamak
✓Sinirli ve sorunlu müşterilerle baş etme becerilerini geliştirecekler
✓İletişimde yapıcı davranışları benimseyecekler
✓Müşteri şikayetlerini en uygun şekilde karşılama becerisini
✓Müşterilerine doğru tanımlama ve yaklaşma becerilerini kazanacaklar

EĞİTMEN:
Faysal ALMEMAN, Şubat 1966 yılında Ankara’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini T.E.D. Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra 1991 yılında Bilkent Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünden mezun oldu. Aynı yıl yurt dışında yönetim sistemleri konusunda araştırma ve incelemelerde bulunan Almeman, ilk olarak SAMAREC petrol şirketinde daha sonra ARAMCO Oil Company’de yönetici eğitmeni ve danışmanı olarak çalıştı. Şirketin Houston-ABD, Amsterdam-Hollanda, Dubai-BAE’de bulunan merkezlerinde altı bin saatin üzerinde, üst ve orta düzey yöneticilere eğitimler verdi.
Yurda döndükten sonra Fed Training’de çalışmaya başlayan Faysal Almeman, çeşitli sektörde faaliyet gösteren pek çok firmaya yönetim ve kişisel gelişim becerileri konularında eğitimler verdi. Toplam Kalite ve yönetim sistemleri konularında danışmanlık da yapan Almeman, ortağı olduğu UNICON Consalting Group’da başdanışman olarak çalışmaktadır. Evli ve ikiz babası olan Almeman, İngilizce ve Arapça bilmektedir.
ÜYE OL İTKİB Online İşlemler Ayrıcalıklarından Faydalan.

Yeni Üye Kayıt:
Üye değilseniz Üye Ol linkine tıklayınız. Firmanızda çalışanlar adına bir eğitime kayıt yaptıracaksanız öncelikle ilgili kişilerin kendilerinin portala üye olması ve giriş yapmaları gerekmektedir. Kayıt olan bu kişi eğitim başvuru sayfasındaki seçilebilir "Ad Soyad" alanında listelenecektir. Buradan kişiyi seçip eğitime kaydedebilirsiniz.

ÖNEMLİ UYARI:
* 2017-2018 akademik takvimimizde seminer bedelleri değişiklik gösterebilir.
* İTKİB üyelerine seminer bedeli üzerinden %50 indirim yapılmaktadır.
* Eğitim bedeli ödendikten sonra herhangi bir nedenle ilgili eğitime katılamamanız durumunda en geç eğitim tarihinden bir gün önce egitim@itkib.org.tr adresine bilgilendirme maili göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ücret iadesi gerçekleşmeyecektir.

İHKİB Eğitim Şubesi:
Telefon: 0212 454 02 00 / 1190
e-posta: egitim@itkib.org.tr