Eğitim Detayı

Eğitim Adı: İŞ’TE VE ÖZEL HAYATTA BAŞARI REHBERİ
Eğitimci: ÖZGÜVEN SAYMAZ
Eğitim Yeri: İHKİB - Dış Ticaret Kompleksi - Yenibosna
Eğitim Başlama-Bitiş Tarihi: 28.06.2019 10.00 - 28.06.2019 17.00
Eğitim Kodu: 845
Eğitim Ücreti: 200 TL (Birlik Üyesi İndirimli Fiyatı: 100 TL)
Eğitim İçerik:


Amaç: İş ve özel hayatta başarılı olmak için gerekli olan temel bilgi ve becerileri katılımcılara aktarmak.

İçerik:
• BİLMEK
o Anlamak
o İnsanın 3 unsuru
o Öğrenme stilleri
o Kimlikler
o SWOT-STEEEP-Risk
o Etki ve Konfor alanı
o Özgüven
o Değerler
o Değişim
• YAŞAM AMACI
o Amaç ve hedef farkı
o İhtiyaç ve istek
o İki kez inşa
o Başarı kriterleri
o Planlama
o Çıktı ve sonuç farkı
o İhtiyaçlar sırlaması
• EYLEM ZAMANI
o Atalet ve ataletten kurtulma
o Uygulama zamanı
• SOLUKLANMAK
o Kerteriz alma

EĞİTMEN: Özgüven SAYMAZ, İş hayatına 2002 de tekstil sektöründe bir firmada ön muhasebede başladı. Akabinde, pazarlama ve satış ve kalite yönetimi bölümlerinde çalıştı. Firmada kalite yönetim sisteminin kurulması ve belgelendirilmesi çalışmasını yürüttü ve kalite yöneticisi olarak çalıştı. Bu süre zarfında tekstil sektöründe birçok firmaya kalite yönetim sistemi danışmanlığı yaptı ve belgelendirdi.2004 – 2012 yılları arasında 2 farlı bankada organizasyon, kalite ve süreç geliştirme, operasyonel dönüşüm ve iş sürekliliği yönetimi birimlerinde uzman, yönetici ve danışman olarak çalıştı. 100’ün üzerinde süreç yalınlaştırma projesi yaptı. Kalite yönetim sistemi, çağrı merkezi yönetim sistemi, şikâyet yönetim sistemi ve iş sürekliliği yönetim sistemi kurulumu, yönetimi ve belgelendirilmesini çalışmalarını yürüttü. Türkiye’deki ilk uluslararası iş sürekliliği yönetim sistemi kurulumu belgelendirme çalışmasını yaptı ve sistemi BSI İngiltere’den belgelendirdi. İş sürekliliği ve Bilgi güvenliği konularında yayınlanmış 3 kitabı bulunmaktadır. İş sürekliliği kitapları bu konularda Türkiye’de yayınlanmış ilk kitaplardır. Sosyal medyada ve kendi web sayfasında birçok makale ve yazısı yayınlanmaktadır. 4.kitabının yazımı sdevam etmekte olup, 2019 yılında çıkarılması hedeflenmektedir. Katılım bankalar birliği, İç işleri bakanlığı, İSACA, Türk Traktör, Havelsan, Doğuş teknoloji, Eczacı Başı – E kart, AVEA gibi birçok kuruluşa eğitim ve seminerler vermekte olup, 1000 saati aşkın eğitim deneyimi bulunmaktadır. Birçok firmada risk yönetimi, iş sürekliliği ve kalite yönetim sistemi projesi yapmıştır. İş sağlığı ve güvenliği ön lisans, kamu yönetimi lisans, çalışma ekonomisi ve bilgisayar mühendisliği yüksek lisan bölümlerinden mezunudur. Halen İstanbul Üniversitesinde Sosyoloji lisans bölümü 1.sınıf öğrencisidir.  2015 yılından beri özel bir bankada kurumsal iş sürekliliği yöneticisi olarak görev yapmakta olup, İş sürekliliği, bilgi güvenliği, kriz yönetimi, risk yönetimi, kişisel gelişim, süreç yönetimi, performans yönetimi, KVKK, GDPR-DPO konularında uluslararası akredite edilmiş eğitimler vermekte ve denetimler yapmaktadır. Baş denetçi ve eğitmen sertifikalarına sahiptir.          

ÜYE OL İTKİB Online İşlemler Ayrıcalıklarından Faydalan.

Yeni Üye Kayıt:
Üye değilseniz Üye Ol linkine tıklayınız. Firmanızda çalışanlar adına bir eğitime kayıt yaptıracaksanız öncelikle ilgili kişilerin kendilerinin portala üye olması ve giriş yapmaları gerekmektedir. Kayıt olan bu kişi eğitim başvuru sayfasındaki seçilebilir "Ad Soyad" alanında listelenecektir. Buradan kişiyi seçip eğitime kaydedebilirsiniz.

ÖNEMLİ UYARI:
* 2017-2018 akademik takvimimizde seminer bedelleri değişiklik gösterebilir.
* İTKİB üyelerine seminer bedeli üzerinden %50 indirim yapılmaktadır.
* Eğitim bedeli ödendikten sonra herhangi bir nedenle ilgili eğitime katılamamanız durumunda en geç eğitim tarihinden bir gün önce egitim@itkib.org.tr adresine bilgilendirme maili göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ücret iadesi gerçekleşmeyecektir.

İHKİB Eğitim Şubesi:
Telefon: 0212 454 02 00 / 1190
e-posta: egitim@itkib.org.tr