Eğitim Detayı

Eğitim Adı: DİJİTAL PAZARLAMANIN ULUSLARARASI TİCARETTEKİ ÖNEMİ
Eğitimci: Nabat GARAKHANOVA -İLTER AVCI - İPEK DORAK
Eğitim Yeri: İHKİB / Dış Ticaret Kompleksi / Yenibosna
Eğitim Başlama-Bitiş Tarihi: 22.02.2018 14.00 - 22.02.2018 16.00
Eğitim Kodu: 334
Eğitim Ücreti: Ücretsiz
Eğitim İçerik:


Dijital Pazarlamanın Uluslararası Ticaretteki Önemi - İhracatcılar için Dijital Pazarlama neden önemli hale gelmektedir?

1) Tarihsel Bakış Açısı ile İletişim Kavramı ve Dijital İletişim
2) Temel Dijital Terimler ve Rakamlarla Dünyada Dijital - Dijital Dönüşüm
3) Dijital Pazarlama Araçları
4) Online perakende başarılı örnek çalışmalar
5) E-Ticaret ve global örnekler


Eğitmenlerimiz:

Nabat Garakhanova
ICYF-DC (Islamic Conference Youth Forum for Dialogue and Cooperation)’in Genel Müdürlüğü görevinde bulunduğu süre içinde, temel prensiplerinden biri olarak dünyada dördüncü güç kabul edilen medya ve algı yönetimine her zaman önem verdi. Medya çalışmalarında stratejilerin, yaklaşımların ve ses tonunun (tone of voice) önem teşkil eden unsurlar olduğuna, bunlar olmadan medya yönetiminin gerçekleştirilemeyeceğine, algıya yön verilemeyeceğine inandı. 2015 yılında Mezo Digital’i kurdu. Daha önce başkanı olduğu Native Dijital Ajans ile Türk Hava Yolları, Avea, Torku, Halkbank, Türkiye İhracatçılar Meclisi gibi müşterilere hizmet vermenin deneyimleri ve tecrübeleri Mezo Digital’i daha ileriye götürmektedir. Sahip olduğu tecrübelerini ve bilgilerini yeni kurduğu ajansında uygulamaya devam etmektedir. Bu noktada, sosyal medyanın önde gelen Facebook ve Twitter gibi mecraları ile doğrudan kontak kurarak çalışmak ajansa büyük avantaj sağlamaktadır. Bu mecralar dünyada değişimi yakalayabilme, yönetebilme veya değişime öncülük edebilme yeteneğine sahiptirler. Ajans tüm bu süreçleri yalnızca Türkiye ölçeğinde değil, global ölçekte de anlık olarak izleyebilmekte ve analiz edebilmektedir. Gerektiğinde yine söz konusu mecralar ile ortak çalışmalar da yürütülebilmekte, adı geçen markalarla çevrimiçi/çevrimdışı projeler yürütülmektedir.


İlter Avcı

Marmara Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünden mezun olmasının ardından kariyerine üniversite hayatı boyunca çalıştığı bilişim sektöründe devam etti. Galatasaray Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Yüksek Lisans programında akademik hayatını sürdürürken 2008 yılından itibaren internet reklamcılığı ve dijital pazarlama alanında kariyerini sürdürdü. Myspace, Facebook gibi mecraların satış yöneticiliğini yaptıktan sonra 2012 yılından itibaren 4 yıl boyunda Genart Medya bünyesinde Twitter’ın Türkiye’deki reklam satış direktörlüğünü sürdürdü. Şu an native reklamcılık üzerine çalışan Engageya’nın Türkiye Ülke Müdürü olarak görev yapmaktadır. Uzmanlık alanları arasında dijital pazarlama iletişimi, marka iletişimi, internet reklam satış ve pazara giriş stratejileri konuları yer almaktadır.


ÜYE OL İTKİB Online İşlemler Ayrıcalıklarından Faydalan.

Yeni Üye Kayıt:
Üye değilseniz Üye Ol linkine tıklayınız. Firmanızda çalışanlar adına bir eğitime kayıt yaptıracaksanız öncelikle ilgili kişilerin kendilerinin portala üye olması ve giriş yapmaları gerekmektedir. Kayıt olan bu kişi eğitim başvuru sayfasındaki seçilebilir "Ad Soyad" alanında listelenecektir. Buradan kişiyi seçip eğitime kaydedebilirsiniz.

ÖNEMLİ UYARI:
* 2017-2018 akademik takvimimizde seminer bedelleri değişiklik gösterebilir.
* İTKİB üyelerine seminer bedeli üzerinden %50 indirim yapılmaktadır.
* Eğitim bedeli ödendikten sonra herhangi bir nedenle ilgili eğitime katılamamanız durumunda en geç eğitim tarihinden bir gün önce egitim@itkib.org.tr adresine bilgilendirme maili göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ücret iadesi gerçekleşmeyecektir.

İHKİB Eğitim Şubesi:
Telefon: 0212 454 02 00 / 1190
e-posta: egitim@itkib.org.tr