Eğitim Detayı

Eğitim Adı: SATIŞTA KARI ARTTIRMAK İÇİN STRATEJİK İŞ TASARIMLARI
Eğitimci: CEYHUN YEŞİLYURT
Eğitim Yeri: İHKİB - Dış Ticaret Kompleksi - Yenibosna
Eğitim Başlama-Bitiş Tarihi: 29.11.2018 10.00 - 29.11.2018 17.00
Eğitim Kodu: 668
Eğitim Ücreti: 200 TL (Birlik Üyesi İndirimli Fiyatı: 100 TL)
Eğitim İçerik:


İÇERİK:
 Stratejik Bakış Açısı Nedir?
 Hangi Hedef Daha Önemli: Ciro, Kar ve Pazar Payı Arasındaki İlişki (Pazarın ve Rekabetin Durumuna Göre Farklı Senaryolar)
• Kar Amaçlı İş Tasarımı
• Kar Bölgesinin Tanımı: Ürün mü Satıyorsunuz, Değer mi?
• Değişimin Gerekliliği ve Zorluğu
 Değişen Müşteri İhtiyaçları
 Müşterinin Artan Gücü Ve Bilgisi
 Rakiplerin Hareketleri
 Sonuç; Değişen Kar Bölgesi
 Değişimin Zor Olmasının Yapısal Nedenleri
• Stratejik İş Tasarımlarının Boyutları
• Müşteri Seçimi
• Değer Üretimi
• Farklılaşma ve Stratejik Kontrol
• Faaliyet Alanı
• Müşteri Merkezli İş Tasarımı
• Kar Modellerinin Tanımı
• Müşteriye Yönelik Çözümlerle Gelen Kar
• Ürün Piramiyle Gelen Kar
• Vitrin Ürün Karı
• Santral (Merkez) Karı
• İlk Giren Hepsini Alır
• Başarılı Yeni Ürün Karı
• Kar Katlama Modeli
• Girişim Karı
• Uzmanlaşma Karı
• Ana Ürün Karı
• Standart Oluşturma Karı
• Marka Karı
• Özel Ürün Karı
• Yerel Liderlik Karı
• İşlem Miktarı Karı
• Değer Zinciri Karı
• Döngü Karı
• Satış Sonrası Kar
• Yeni Ürün Karı
• Göreceli Pazar Payı Karı
• Deneyim Eğrisi Karı
• Düşük Maliyetli İş Tasarımı Karı

• Geçerliliğini Yitiren İş Modelleri
• Pazar Payı Liderliği
• Daha Çok Üret Daha Çok Sat
• I. veya II. Ol
• “Onu Ben De Yaparım”
• Yeni Değerler
• Ürün Değil Çözüm ve Değer Sat
• Ürün ve Hizmet Arasında Sınır Yok
• Satınalmacıdan Yönetim Kurulu Başkanına
• Müşterinin İşini Çok İyi Bil, Müşteri Beklentilerini Doğru Şekillendir
• Düşük Birim Maliyet Önerisi Yerine Paylaşılan Risk / Ödül Tasarrufu
• Değer Zinciri Yönetimi
• Yapmadan Önce Test Et!
 Karı Korumak için Stratejik Kontrol Noktası
• Satışta Stratejik Bakış
• Müşteri
• Pazarın Hangi Segmentlerinde Yoğunlaşmalıyız?
• Yüksek / Düşük Hacim
• Büyük / Küçük Müşteriler
• Yeni veya Mevcut Müşteriler
• Hangi Sektörlerde Olmalıyız?
• Hangi Coğrafi Alanlarda Yoğunlaşmalıyız?
• Hangi Müşterilerle Merkez Personelimiz Hangileriyle Saha Satışçılarımız İlgilenecek?
• Kaynakların Hangi Müşteri Segmentlerine Aktarılacağını Belirleyen “Müşteri Segment Çekiliciği Analizi”
• Ürün
• Hangi Ürünler Üzerine Odaklamalıyız?
• Mevcut / Yeni
• Yüksek / Düşük Hacim
• Kolay / Zor Satılan
• Bilinen / Farklı Ürünler
• Farklılaştırılmış / Farklılaştırılmamış
• Kaynakların Hangi Ürünlere Aktarılacağını Belirleyen “Artan Satış Faaliyeti Getirileri Analizi” Uygulama Örneği
• Aktivite
• Hangi Hareket Tarzları Üzerinde Yoğunlaşmalıyız?
• Yeni Müşteri Mi Kazanacağız, Mevcutları Elde mi Tutacağız?
• Ürün mü Satacağız Hizmet mi?
• Kaynaklarımızı İlişki Uzmanları, Ürün Uzmanları ve Endüstri Uzmanları Arasında Nasıl Dağıtacağız?
     



CEYHUN YEŞİLŞERİT
1982 Yılında İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi'nde lisans eğitimini tamamlayan YEŞİLŞERİT, daha sonra İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Uluslararası İşletmecilik ve İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü'nde İşletmecilik Uzmanlaşma programlarına katıldı.
Katılmış olduğu birçok yurtiçi ve yurtdışı eğitimler içerisinde Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" Eğitimi ve Avusturya, Karl Heinz Sebastian okulunun geliştirdiği "Power Pricing" Eğitimi de bulunmaktadır.
Profesyonel iş yaşamının bir bölümünü yurtdışında çalışarak geçirdi (Irak, Suudi Arabistan, ABD ve Rusya Federasyonu). ENKA, AL-MOBTY, DHT ve EKUR’da tedarik zinciri ve satış süreçlerini uluslararası platformda yönetmiş, STFA’da Ticaret Müdürü olarak görev yapmıştır.  1996’dan itibaren 13 yıl Pipelife International Holding'in Türkiye'deki yatırımı olan Arılı Plastik A.Ş.de Güney Avrupa Bölge İş Geliştirme Müdürü olarak çalışmıştır. 2005-2006 dönemimde Pipelife Business School mezunu olarak yurtdışında ve yurtiçinde şirket içi eğitimlerde de eğitmen olarak görev almıştır.
Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" eğitimini alarak "BMS (İş Yönetim Sistemi)" öğretisi ve araçlarının kullanımı konusunda Ulusal Danışman olarak Türk İhracatçılar Meclisi de dahil pek çok ihracatç
ÜYE OL İTKİB Online İşlemler Ayrıcalıklarından Faydalan.

Yeni Üye Kayıt:
Üye değilseniz Üye Ol linkine tıklayınız. Firmanızda çalışanlar adına bir eğitime kayıt yaptıracaksanız öncelikle ilgili kişilerin kendilerinin portala üye olması ve giriş yapmaları gerekmektedir. Kayıt olan bu kişi eğitim başvuru sayfasındaki seçilebilir "Ad Soyad" alanında listelenecektir. Buradan kişiyi seçip eğitime kaydedebilirsiniz.

ÖNEMLİ UYARI:
* 2017-2018 akademik takvimimizde seminer bedelleri değişiklik gösterebilir.
* İTKİB üyelerine seminer bedeli üzerinden %50 indirim yapılmaktadır.
* Eğitim bedeli ödendikten sonra herhangi bir nedenle ilgili eğitime katılamamanız durumunda en geç eğitim tarihinden bir gün önce egitim@itkib.org.tr adresine bilgilendirme maili göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ücret iadesi gerçekleşmeyecektir.

İHKİB Eğitim Şubesi:
Telefon: 0212 454 02 00 / 1190
e-posta: egitim@itkib.org.tr