Eğitim Detayı

Eğitim Adı: SATIŞTA KARI ARTTIRMAK İÇİN STRATEJİK İŞ TASARIMLARI
Eğitimci: CEYHUN YEŞİLŞERİT
Eğitim Yeri: İHKİB - Dış Ticaret Kompleksi - Yenibosna
Eğitim Başlama-Bitiş Tarihi: 25.11.2019 10.00 - 25.11.2019 17.00
Eğitim Kodu: 942
Eğitim Ücreti: 200 TL (Birlik Üyesi İndirimli Fiyatı: 100 TL)
Eğitim İçerik:


EĞİTİM İÇERİĞİ:
• Stratejik Bakış Açısı Nedir?
• Pazarlama ve Satış Arasındaki İlişki
• Pazarlama Süreç Haritası
• Pazarlama Ve Satış Hunisinin Farkındalığı
• Satış Süreç Haritası
• Temel Rekabet Stratejileri
• Değer Kavramı (Satışın Temel Formülü)
• “Kim” e “Ne” Satıyoruz?
• Kim’e Ne Sattığını Bilmenin Önemi
• Endüstriyel Pazarda Jenerik İhtiyaçlar
• Hangi İhtiyacı Karşılıyoruz?
• Hangi Hedef Daha Önemli: Ciro, Kar ve Pazar Payı Arasındaki İlişki
• İş Tasarımında Karlılığın Önemi
• Kar Amaçlı İş Tasarımı
• Kar Bölgesinin Tanımı
• Değişimin Gerekliliği ve Zorluğu
 Değişen Müşteri İhtiyaçları
 Müşterinin Artan Gücü Ve Bilgisi
 Rakiplerin Hareketleri
• Stratejik İş Tasarımlarının Boyutları
• Müşteri Seçimi
• Değer Üretimi
• Farklılaşma ve Stratejik Kontrol
• Faaliyet Alanı
• Müşteri Merkezli İş Tasarımı Kavramı
• Geçerliliğini Yitiren İş Modelleri
• Pazar Payı Liderliği
• Daha Çok Üret Daha Çok Sat
• I. veya II. Ol
• “Onu Ben De Yaparım”
• Yeni Değerler
• Ürün Değil Çözüm ve Değer Sat
• Ürün ve Hizmet Arasında Sınır Yok
• Satınalmacıdan Yönetim Kurulu Başkanına
• Müşterinin İşini Çok İyi Bil, Müşteri Beklentilerini Doğru Şekillendir
• Düşük Birim Maliyet Önerisi Yerine Paylaşılan Risk / Ödül Tasarrufu
• Karı Korumak için Stratejik Kontrol Noktası
• Satışta Stratejik Bakış
• Müşteri
• Pazarın Hangi Segmentlerinde Yoğunlaşmalıyız?
• Yüksek / Düşük Hacim
• Büyük / Küçük Müşteriler
• Yeni veya Mevcut Müşteriler
• Hangi Sektörlerde Olmalıyız?
• Hangi Coğrafi Alanlarda Yoğunlaşmalıyız?
• Hangi Müşterilerle Merkez Personelimiz Hangileriyle Saha Satışçılarımız İlgilenecek?
• Ürün
• Hangi Ürünler Üzerine Odaklamalıyız?
• Mevcut / Yeni
• Yüksek / Düşük Hacim
• Kolay / Zor Satılan
• Bilinen / Farklı Ürünler
• Farklılaştırılmış / Farklılaştırılmamış
• Kaynakların Hangi Ürünlere Aktarılacağını Belirleyen “Artan Satış Faaliyeti Getirileri Analizi” Uygulama Örneği
• Aktivite
• Hangi Hareket Tarzları Üzerinde Yoğunlaşmalıyız?
• Yeni Müşteri Mi Kazanacağız, Mevcutları Elde mi Tutacağız?
• Ürün mü Satacağız Hizmet mi?
• Kaynaklarımızı İlişki Uzmanları, Ürün Uzmanları ve Endüstri Uzmanları Arasında Nasıl Dağıtacağız?
• Pazarlama Ve Satışın Kesişim Noktası “Nöromarketing”
• Nöromarketing’e Kısaca Bakış
• Nörosatış


EĞİTMEN:
CEYHUN YEŞİLŞERİT, 1982 Yılında İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi'nde lisans eğitimini tamamlayan YEŞİLŞERİT, daha sonra İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Uluslararası İşletmecilik ve İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü'nde İşletmecilik Uzmanlaşma programlarına katıldı. Katılmış olduğu birçok yurtiçi ve yurtdışı eğitimler içerisinde Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" Eğitimi ve Avusturya, Karl Heinz Sebastian okulunun geliştirdiği "Power Pricing" Eğitimi de bulunmaktadır. Profesyonel iş yaşamının bir bölümünü yurtdışında çalışarak geçirdi (Irak, Suudi Arabistan, ABD ve Rusya Federasyonu). ENKA, AL-MOBTY, DHT ve EKUR’da tedarik zinciri ve satış süreçlerini uluslararası platformda yönetmiş, STFA’da Ticaret Müdürü olarak görev yapmıştır.  1996’dan itibaren 13 yıl Pipelife International Holding'in Türkiye'deki yatırımı olan Arılı Plastik A.Ş.de Güney Avrupa Bölge İş Geliştirme Müdürü olarak çalışmıştır. 2005-2006 dönemimde Pipelife Business School mezunu olarak yurtdışında ve yurtiçinde şirket içi eğitimlerde de eğitmen olarak görev almıştır. Birleşmiş Milletlere bağlı Cenevre’de yer alan eğitim kuruluşu ITC'nin "Trade Tutor" eğitimini alarak "BMS (İş Yönetim Sistemi)" öğretisi ve araçlarının kullanımı konusunda Ulusal Danışman olarak Türk İhracatçılar Meclisi de dahil pek çok ihracatçı birliğinde eğitmen olarak görev aldı. Konuk yazar olarak Haber Türk Gazetesi ve çeşitli dergilerde de Dış Ticaret, Satış, Tedarik Zinciri Yönetimi konularında yazıları yayınlanmıştır.
ÜYE OL İTKİB Online İşlemler Ayrıcalıklarından Faydalan.

Yeni Üye Kayıt:
Üye değilseniz Üye Ol linkine tıklayınız. Firmanızda çalışanlar adına bir eğitime kayıt yaptıracaksanız öncelikle ilgili kişilerin kendilerinin portala üye olması ve giriş yapmaları gerekmektedir. Kayıt olan bu kişi eğitim başvuru sayfasındaki seçilebilir "Ad Soyad" alanında listelenecektir. Buradan kişiyi seçip eğitime kaydedebilirsiniz.

ÖNEMLİ UYARI:
* 2017-2018 akademik takvimimizde seminer bedelleri değişiklik gösterebilir.
* İTKİB üyelerine seminer bedeli üzerinden %50 indirim yapılmaktadır.
* Eğitim bedeli ödendikten sonra herhangi bir nedenle ilgili eğitime katılamamanız durumunda en geç eğitim tarihinden bir gün önce egitim@itkib.org.tr adresine bilgilendirme maili göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ücret iadesi gerçekleşmeyecektir.

İHKİB Eğitim Şubesi:
Telefon: 0212 454 02 00 / 1190
e-posta: egitim@itkib.org.tr