Eğitim Detayı

Eğitim Adı: X,Y,Z KUŞAKLAR ARASI YÖNETİM
Eğitimci: SEVTAP YASİN
Eğitim Yeri: İHKİB - Dış Ticaret Kompleksi - Yenibosna
Eğitim Başlama-Bitiş Tarihi: 20.11.2019 10.00 - 20.11.2019 17.00
Eğitim Kodu: 939
Eğitim Ücreti: 200 TL (Birlik Üyesi İndirimli Fiyatı: 100 TL)
Eğitim İçerik:


EĞİTİM İÇERİĞİ:
• Bugünün İş Yaşamı: Ne Değişti? Neydi ne oldu?
• Bugün En Önemli Rekabet Unsuru: İnsan Kaynağı
• Y’eni Kuşaklar İş Hayatında: Kuşaklar ve Kuşak Çatışmaları
• İki Bilinmeyenli Denklemler, X+Y=?
• Kim Bu Y’eniler? Neden Bu Kadar Farklılar?
• Nasıl Düşünüyorlar?
• Nasıl Yaşıyorlar?
• Nasıl Çalışıyorlar? İşe Nasıl Bakıyorlar?
• İş Hayatından Ne Bekliyorlar?
• Satış’ta Y Kuşağı
• Y’ler Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlar
• Y’eniler İle İletişim
• Takdir, Ödüllendirme ve Motivasyon
• Geri Bildirim, İleri Bildirim
• Sorumluluk, Katılımcılık, İnisiyatif
• Hız, Esneklik ve Çeviklik
• Y’enileri Yönetmek: Liderlik ve Mentorluk
• Bir de Z’ler Var...
• Uygulama: Ben Ne Diyorum? O Ne Anlıyor?
• X Yönetici Olarak Bireysel Aksiyon Planım

EĞİTMEN:
SEVTAP YASİN, ODTÜ İdari İlimler İşletme okudu. Davranış Bilimleri ve Sosyal Psikoloji üzerine eğitimine devam etti. İş yaşamında İnsan Kaynakları müdürü ve Direktörü olarak dört ayrı sektörde (ilaç, sağlık, turizm ve Otelcilik -Yabancı ortaklıklarda) görev aldı.İş yaşamının ilk basamağına Vakko’da başladı. Bay Vitali Hakko ile çalışırken Satış, ürün sunumu, müşteri psikolojisi, Memnun ve Sadık Müşteri kazanma konularında kendisinden eğitimler aldı. Vakko’dan transferle Engin Pak ile çalışmak üzere Pak Holding’e geçti Pak’ta üç ayrı alanda ilaç, maya ve Gemi şirketlerinde 4 yıl boyunca işletme yönetiminde ve sonrasında İnsan Kaynaklarında yönetici olarak görev aldı. Pak Holdig’teki görevinden eşinin iş değişikliği nedeniyle ayrılmak zorunda kaldı. Profesyonel yaşamına Turizm sektöründe önce Doğuş Holdinge ait Grand Azur’da ve ardından Alman İspanyol ortaklığı olan İber Oteller zincirinde; İnsan Kaynakları Müdürü olarak 6 yıl görev yaptı. İber Akademi Türkiye’nin kurulumunda, eğitim programlarında görev aldı. Uluslararası zincir olan İberler’de gerçekleştirdiği İnsan Kaynakları uygulamalarıyla iki ayrı ödül alarak İberlerin Dünya zincirinde başarıyla anıldı. Burada edindiği tecrübelerle henüz çalışırken çevre otellerin İnsan Kaynakları yapılanmalarına danışmanlıklar yaptı. 1998 Yılında iş yaşamına eğitmen ve danışman olarak devam kararı olan Sevtap Yasin başta Koç Holding-Arçelik, Aygaz, Beko, olmak üzere ardından Opet, Koç Bank, Yapı Kredi, Finans Bank, Turk Ekonomi Bankası, Alarko, da İletişim, Yönetim ve Satış eğitimleri verdi. 2003 Yılında Duygusal Zeka ve aynı yıl NLP, Duygusal Özgürleşme Teknikleri (EFT) Eğitimleri aldı ve bu alanda uygulama çalışmaları gerçekleştirdi. 2004 yılında ICF Koçluk Federasyonu üyesi olarak Kurumlarda Yönetici koçluğu vermeye başladı.2004 -2006 yılları arasında TIB –SET Health care (Amerikan Şirketi) Fabrika kapatma sürecinin danışmanlığını yaparak, kapatma sürecini yönetti, bu çalışma sırasında kriz yönetimi, problem çözme, yöneticilerin baskı altında çalışma yetilerinin gelişimi konularında çalışma ve tecrübe edinme fırsatı buldu. Aynı Firmanın Genel Merkezinde Yönetim Danışmanlığı teklifi ile 2006 –2008 yılları arasında COVİDİEN Healthcare’de çalıştı. Burada Yönetici koçluğu, Satış Ekibi Performansının geliştirilmesi, Departmanlar arası açık iletişimin sağlanması ve İnsan Kaynakları danışmanlığı yaptı. Bilgi ve deneyimlerini eğitmen ve danışman olarak Rönesans çatısı altında paylaşan Yasin, felsefe çalışmaları ve müzikle ilgilenmektedir.

ÜYE OL İTKİB Online İşlemler Ayrıcalıklarından Faydalan.

Yeni Üye Kayıt:
Üye değilseniz Üye Ol linkine tıklayınız. Firmanızda çalışanlar adına bir eğitime kayıt yaptıracaksanız öncelikle ilgili kişilerin kendilerinin portala üye olması ve giriş yapmaları gerekmektedir. Kayıt olan bu kişi eğitim başvuru sayfasındaki seçilebilir "Ad Soyad" alanında listelenecektir. Buradan kişiyi seçip eğitime kaydedebilirsiniz.

ÖNEMLİ UYARI:
* 2017-2018 akademik takvimimizde seminer bedelleri değişiklik gösterebilir.
* İTKİB üyelerine seminer bedeli üzerinden %50 indirim yapılmaktadır.
* Eğitim bedeli ödendikten sonra herhangi bir nedenle ilgili eğitime katılamamanız durumunda en geç eğitim tarihinden bir gün önce egitim@itkib.org.tr adresine bilgilendirme maili göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ücret iadesi gerçekleşmeyecektir.

İHKİB Eğitim Şubesi:
Telefon: 0212 454 02 00 / 1190
e-posta: egitim@itkib.org.tr